اقدام دولت فرانسه در ممنوعيت فعاليت مدير دفتر صداوسيما در پاريس
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان


دولت فرانسه ضمن تمدید نکردن اقامت کامران نجف زاده، مدیر دفتر و خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پاریس، ادامه فعالیت های خبرنگاری وی را ممنوع و نجف زاده را مجبور به بازگشت به تهران کرد.

براساس اطلاعات دریافتی، پس از جلسه مشترک وزارت کشور و وزارت خارجه فرانسه، دولت این کشور در نامه ای که نسخه کامل آن به زودی منتشر می شود، با اشاره به گزارش های نجف زاده در مدت 18 ماه اقامت در فرانسه تاکید کرد: «گزارش های آقای نجف زاده افکار عمومی را علیه دولت آقای سارکوزی بسیج کرده است.»

در بند دیگری از نامه رسمی دولت فرانسه عنوان شده است: «آقای کامران نجف زاده، ژورنالیستی است که با گزارش هایش نظم عمومی فرانسه را بر هم زده است.»

نخستین رنجش دولت سارکوزی از خبرنگار واحدمرکزی خبر در پاریس بعد از پخش گزارشی در مورد نیروگاه هسته ای ارودیف فرانسه و تاکید بر سهام 50 درصدی ایران آغاز شد و به ممنوعیت حضور نجف زاده در کاخ الیزه، مجلس فرانسه و جلسات سخنگوی وزارت خارجه منجر و همچنین موجب مصادره مجوز خبرنگاری وی شد.

مدیر دفتر و خبرنگار صدا و سیما در پاریس به مدت 18 ماه با وجود فشار گروهک منافقین و تهیه امضا علیه وی برای اخراج، فعالیت های رسانه ای گسترده ای داشت.

جمعی از روزنامه نگاران، کارگردانان و خبرنگاران فرانسوی، اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان اروپا و انجمن مسلمانان فرانسه، این اقدام دولت فرانسه را اقدامی سیاسی و مغایر با شعار آزادی اطلاع رسانی در غرب خوانده اند.

خبرنگار واحدمرکزی خبر در پاریس، امشب در تهران است.



نظرات شما عزیزان:

ایران من
ساعت1:40---7 فروردين 1390
کار نجف زاده درسته.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه